MKA staat voor Mond- Kaak- en Aangezichtschirurgie.
Ca. 5 jaar geleden is het MKA-Collectief opgericht. Sindsdien is er niet heel veel aandacht besteed aan communicatie. De tandartsen weten de weg wel te vinden naar het ziekenhuis maar nog niet naar de klinieken/behandellocaties. Ook valt er nog veel te verbeteren in de communicatie vanuit MKA richting de patiënten, in zowel voor- als nazorg en tijdens de behandelingen. Een eenduidige en heldere identiteit is er momenteel niet.
De belangrijkste hulpvragen zijn dan ook:
• Ontwikkeling van een heldere nieuwe identiteit
• De communicatie met doorverwijzers en ziekenhuizen verbeteren
• De communicatie met de patiënten verbeteren
Onze diensten
Omdat we nog geen kennis hebben van wie MKA Collectief is, wat ze doen en wat hun drijfveren zijn, beginnen we deze opdracht met een zogenaamde Kick-off sessie op locatie in Apeldoorn. In deze sessie halen we alle informatie op met behulp van verschillende marketingtools, waarmee we snel tot de kern van de organisatie komen. Denk aan de ‘Golden Circles’, doelgroepen en persona’s, klantvraag en behoeften, enz. Met als laatst het bepalen van het gewenste karakter. Dit alles bundelen we in een rapportage en na akkoord gaan we pas aan de slag met ontwerpen.
We laten je graag zien wat hiervan het resultaat is.